Rekordna tedna

Zadnja dva tedna sta bila rekordna.
V tednu od 7. do 13. avgusta sem uspel narediti 102km, kar je za mene rekordna tedenska kilometrina. Nisem pa bil toliko priden z vajami za moč; uspelo mi jih je namreč narediti zgolj dve. V soboto sem uspel opraviti tek na Pohorje v dolžini 20km in vzponom 950m v času 2h 16min; v nedeljo pa tek na 37km v dobrih treh urah.


V soboto, 26. avgusta, me čaka prvi trail polmaraton, Maraton pohorje. Proga je dolga 22km in ima 1129m vzpona. Težko predvidevam čas, ki ga bom potreboval, ker s tovrstnim tekom nimam nobenih izkušenj. Zadovoljen bom s časom pod 2h in 30min. Ampak pustimo se presenetiti.

Po 100km prejšnjem tednu, pa je bil ta teden čas za zmanjševanja kilometrine. In povečovanjem tempa. 
V tednu od 14. do do 20. avgusta sem uspel preteči zgolj 80km, vendar mi je sredo uspelo med šprintom na koncu teka doseči tempo 2min40s za kilometer, v četrtek pa preteči svoj najhitrejši kilometer. 3min in 39s. Dobra popotnica za maraton v Bovcu, kjer bom moral držati tempo nekje na 4min10s.
Ta teden me čaka  zgolj kakšnih 30km. V soboto pa prvi trail polmaraton. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tek in borilne veščine

Zadnjih sedem dni in itinerarij

Na poti iz centralnega v severni Mjanmar