Bombastičen vikend

Prejšnji teden ni bil tako uspešen kot teden pred njim. V 7 treningih sem uspel preteči 95km in opraviti 3 vaje za moč.
Opravil sem dva hitrostna treninga, dva recovery, en dolgi in en trail tek.

V soboto sem se odpravil na dolgi tek. Za družbeno aktualizacijo teka sem se odločil, da bom naredil manjši ovinek do prve table za Vurberk.

A post shared by Klemen M (@klemenmesarec) on

Umirjenih 33,6km s počasnim povprečnim tempom 5:24. Uspelo mi pa je narediti več kot 500m vzpona, kar je dobra popotnica za Bovec in Trail maraton Pohorje. Sem pa tekov nad 33km sedaj že kar vajen in mi tudi predstavljajo največji tekaški užitek.

V nedeljo pa je bil ponovno čas za trail tek na pohorje. Ko sem se prvič odpravil na trail tek, sem preizkusil tudi novo tekaške čevlje Mizuno Wave Daichi 2, ki so z Michelinovim podplatom, namenjene ravno brezpotjem.




Ko sem Daichi 2 prvič obul in stopil z njimi na asfalt, sem njihov nakup skoraj obžaloval. Moja prva misel je bila, da gre za izjemno nudoben čevelj.
Kakor hitro sem se z njimi znajdel na travi, pesku in gozdni poti, pa sem videl, da gre za super čevelj. Dobra stabilnost in opora. S cestnimi čevlji se mi je že zgodilo, da sem moral biti pri teku iz hriba po peščeni ali prodnati podlagi paziti na svojo hitrost ali pa sem celo končal s podrgnjenim kolenom. 
No pri tem tipu čevlja tega straha ni. Edino omejitev pri hitrosti po teku na neobičajnih podlagah predstavlja samo lastna sposobnost.
Kar pa se tiče samega trail teka... 
Ne bom lagal. Naporen je. Dela veliko mišic, ki pri cestnem teku počivajo. Po prvem trail teku sem bil tako nagrajen z muskelfibrom. Nabiranje kilometrov ni premosorazmerno s časom in vzponom. V 30min teka sem naredil 3,5km in 600 m vzpona in pri tem dosegel srčni utrip 195 utripov na minuto, kar je za dva utripa več kot znaša max srčni utrip za moja leta. Imam vsaj za dve leti mlajšo srce. Tudi tek s pohodniški palicami mi je predstavljal neznan občutek, vendar se na strmih pobočjih njihova pomoč zelo pozna.
Poznal pa se mi je tudi napredek iz prvega v drugi tek. Bomo pa videli kako bo Trail Maraton Pohorje. Na trail maratonih nimam nobenih izkušenj in me zelo zanima kakšen bo rezultat teka.
Vikend je bil tako zares bombastičen. V soboto po lokaciji in v nedeljo po srčnem utripu.
V naslednjih tednih bodo treningi še zelo pomembni. Do Trail Maratona Pohorje me ločijo samo še 4 tedni in le 7 tednov do Bovškega maratona. Me čaka še nekaj ''bombastičnih'' vikendov.




p.s. Malo statistike. Od 1.1.2017 do 31.7.2017 sem uspel v 130 treningih narediti 1.560,5 km in porabiti 122.000 kalorij.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tek in borilne veščine

Zadnjih sedem dni in itinerarij

Na poti iz centralnega v severni Mjanmar