Nov teden, nove zmage

Za mano je bil spet aktiven teden (17. 7. - 23. 7.). 
Kar 8 tekaških treningov in 3 treningi za moč. Postavil sem tudi osebni rekord v številu pretečenih kilometrov v enem tednu. Ta sedaj znaša 97 kilometrov. 
Pri vajah za moč se trenutno osredotočam za telovadbo, ki krepi trebušne in stabilizacijske mišice. Opazil sem, da sem dosedaj na tem področju imel največji manjko, hkrati pa je pri teku to eden najbolj pomembnih delov telesa. Prisegam na vajo z lastno težo. Tovrstna vaja ne gradi klasične bodybuilderske postave, daje pa realno uporabno moč. Sploh ob kombinaciji z mojo trenutno dieto, ki je še najbolj podobna LCHF (malo kvalitetnih ogljivokih hidratov, kvalitetne maščobe in 100g beljakovin na dan) so vaje za moč izjemno učinkovite.

A post shared by Klemen M (@klemenmesarec) on


Prava zabava pa je potekala čez vikend. V soboto me je čakal dolgi tek. Pretekel sem 30 kilometrov in ker sem se zjutraj obotavljal, sem na Pot spominov in tovarištva stopil komaj ob 9:00. Bilo je vroče. In brez mojega nahrbtnika z 2L camelbakom bi pot bila nemogoča. 30 stopinj in močno sonce so izjemno zahtevni pogoji. Sobota je bila tudi dobra priložnost, da testiram nove MyProtein energijske paketke.
15 min pred vadbo sem si privoščil PulseGel, ki je namenjen ogrevanju. Na 12 km je prišel čas za DeluxeEnergy. Všeč mi, ker ne vsebuje samo OH, temveč tudi elektrolite in BCAA. Sploh dodatni elektroliti so na dolgih progah in v vročem vremenu pomembna zadeva.
Po teku pa še Recovery Plus elite, ki je namenjen hitrejši regeneraciji in je sestavljen iz proteinov, OH in BCAA.
Priznati moram, da sta me PulseGel in DeluxeEnergy izjemno navdušila (PulseGel ima sicer čudaški okus). Po PulseGelu sem takoj čutil naval energije (vsebuje namreč kofein), DeluxeEnergy pa mi lepo počasi doziral dodatno energijo in to brez pekočega občutka zaradi preveč sladkorja. MyProtein izdelki bodo očitno še naprej moj zvesti spremljevalec. Koda za 25% popust na  spletni strani MyProtein je KLEMEN-R36, če slučajno koga zanima.
V nedeljo pa je bil čas za moj prvi trail tek.  Vendar o tem v naslednjem zapisu.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tek in borilne veščine

Zadnjih sedem dni in itinerarij

Na poti iz centralnega v severni Mjanmar