Konec tedna

In po koncu vikenda spet nazaj v Ljubljano.
Po Rest dayu v četrtek, je bil čas za intervalne teke v petek. 10 min ogrevanja, nato 5 minut teka v območju med 148 in 166 utripov na minuto, potem pa minuta in pol počitka. Po štirih intervalih je čas za ohlajanje. Sam sem se skozi leta naučil, da je najboljši način za dvig telesne pripravljenosti tek po hribu, zato si ponavadi po treningu v  Ljubljani privoščim še tek na Golovec. Poskušam se potruditi, da srčni utrip povišam na 189utripov, šprint na ciljni ravnini je nato mačji kašelj. Tako sem v četrtek odtekel prijetnih 11,3km.
V soboto je bil čas za Long run. Vsaj enkrat na teden je čas za Long run ozi.
dolgi tek. Tradicionalno je Long run v nedeljo, vendar bo maraton Treh src v soboto, zato so dolgi teki tudi pri meni na sporesu v soboto.
Čez vikend sem bil doma na Štajerskem in nekaj kilometrov stran od mene (5,67 km če smo natančni) je hipodrom Polena. Polena ima s peskom posute kroge v zunanji dolžini 1,1km. Odlično za trening hitrosti. V soboto torej tek do Polene, nato 5 krogov po Poleni in spet tek domov. Super  lahkotni 16,8 km s tempom 5:28 min za kilometer.
V nedeljo pa spet Rest day in čas za evalvacijo tedna. Pretečenih 59,44km v 5 tekaških treningih, 3 treningi za moč in 1 športno plezanje. Nagrada: savnanje.
Še 84 dni do Wings for life in 97 dni do Maratona treh src.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Tek in borilne veščine

Zadnjih sedem dni in itinerarij

Na poti iz centralnega v severni Mjanmar